Overblog Suivre ce blog
Editer l'article Administration Créer mon blog

Présentation

  • : Radical Flat Twin
  • Radical Flat Twin
  • : le blog Kustom Kulture & Radical Bikes. Customs, Choppers, Bobbers, Rats, Trikes, Hardtails ou softails, Flat twin ou V-twin, BMW, BSA, Harley-Davidson, Buell, Triumph, Moto Guzzi, Ural, Indian, Ducati, Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, Dnepr, Victory, Voxan, Vincent, Chang Jiang accompagnés des plus belles filles du monde. biker babes, girls on bikes, motorcycles hotties, biker chicks, biker beauties, sexy biker girls, inked babes, tattooed girls, modern & vintage pin up se dévoilent sur RFT.
  • Contact

Recherche

RFT on line, le blog Kustom Kulture des Radical Bikes. Customs, Choppers, Bobbers, Rats, Trikes, Hardtails ou softails, Flat twin ou V-twin, BMW, BSA, Harley-Davidson, Buell, Triumph, Moto Guzzi, Ural, Indian, Ducati, Yamaha, Honda, Suzuki, Kawasaki, Dnepr, Victory, Voxan, Vincent ou Chang Jiang accompagnés des plus belles filles du monde. biker babes, girls on bikes, motorcycles hotties, babes'n'bikes, biker chicks, biker mamas, biker beauties, sexy biker girls, inked babes et tattooed girls, modern et vintage pin up se dévoilent sur RFT on line.

Bikes, Babes, Tattoos and Rock'n'Roll ... Enjoy !

Avertissements

Les documents (images ou textes) diffusés sur le blog Radical Flat Twin sont publiés à titre informatif et culturel. Elles restent la stricte propriété de leurs auteurs. Les sources de ces documents, lorsqu'elles sont connues, sont mentionnées à la fin de chaque article. Lorsque ces sources n'ont pas été clairement définies, les articles portent la mention "sources : inconnues".

Merci de bien vouloir nous confirmer les sources manquantes lorsqu'elles sont portées à votre connaissance.

RFT online présente du contenu parfois susceptible de choquer les mineurs tout en restant cependant dans les limites des productions audiovisuelles pour tout public et des publicités diffusées dans la presse généraliste nationale et internationale.

Dans le respect des lois du copyright, de la propriété intellectuelle, du droit à l'image et ou d'un certain sens moral, tout contenu jugé illicite ou irrévérencieux sera retiré sur simple demande adressée par mail.

Les noms de produits, marques déposées, marques commerciales ou noms de sociétés mentionnés ici ne sont utilisés que dans un but d'identification et demeurent la propriété de leurs détenteurs respectifs.

17 novembre 2009 2 17 /11 /novembre /2009 14:17
Branko Built Motorcycles - Panvision


2008 World Championship - Freestyle

Branko Built Motorcycles

Builder : Branko
Owner : Branko Andrijic
Location : Wyong Creek, New South Wales
Country : Australia
Website : www.brankobuilt.com.au
 
Bike Name : Panvision
Bike Year / Model : 1958
Engine Make / Size : P series S&S 93cu in
Transmission Type : 6 speed Baker Frankentranny
Frame Make / Type : Harley Davidson
Front End : V-Twin Phatt
Rake : 6 degrees
Stretch : no
Swingarm : H D modified
Wheels - Front : HDW 21 in x 3.5 in
Wheels - Rear : HD and HDW 18in x 4.25in
Tires - Front : Metzeler 21in
Tires - Rear : Metzeler 18in
Brakes - Front : 6 piston JayBrake
Brakes - Rear : HD star hub drum brake
Painter : Ron Keed, Greg Pennels, Rob, Kriss
Chroming / Plating : Hamilton Chrome

Additional Info : S&S E series carbie, hand made ex pipes, primary drive Baker, oil tank aftermarket modified, front & rear guards hand made by Scotty's Choppers & Branko, Gas tanks old set of 58 HD, Gear box primary, swingarm all modified to fit motor & tranny, rear guard struts hand made with all saddle bags mounts, all hard ware to bags etc, Air brushing to complement S&S 50th anniversary & all badges made along with Sidewinder snake heat shield, hand made left side S&S air cleaner with all electrics hidden inside, many hand made brackets and fittings out of brass, alloy & stainless all over the bike also gold plated select items, seat is EMU & Australian buffalo. Hand grips were hand made from silver and turquoise.

sources : http://amdchampionship.com &  www.brankobuilt.com.au

Partager cet article

Repost 0
Published by erwan edrad - dans radical world bike
commenter cet article

commentaires